ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
نحوه ثبت نام در سایت باشگاه / ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری /باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه / آموزش ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه /


با مجموعه ویدیوهای آموزشی باشگاه مشتریان آگاه در خدمتتان هستیم. در این قسمت قصد داریم در مورد نحوه عضویت در سایت باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه با شما صحبت کنیم.

نحوه ورود به باشگاه مشتریان آگاه

در قسمت نوار آدرس (address bar ) مرورگر خود، آدرس باشگاه مشتریان آگاه www.bashgah.com را وارد کنید و یا می‌توانید عبارت باشگاه مشتریان آگاه را به فارسی در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید. پس از وارد شدن در سایت باشگاه لازم است دکمه ثبت نام را انتخاب کنید.

دقت کنید این نحوه ثبت نام مخصوص کسانی است که مشتری کارگزاری اگاه نیستند، یعنی معاملات خودشان را از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه انجام نمی‌دهند، به همین دلیل در ادامه روند ثبت نام گزینه مشتری سیستم معاملات آنلاین سهام اوراق کارگزاری اگاه نیستم را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده اطلاعات خود را شامل نام و نام‌خانوادگی، پست الکترونیک، شماره تلفن همراه، نحوه آشنایی با کارگزاری آگاه وارد کنید. دقت کنید در این بخش از شما درخواست شده است که یک رمز عبور برای خود انتخاب کنید. این رمز عبور در ورودهای بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید پست الکترونیکی باید به طور کامل وارد شود و این آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری برای شما تعیین می‌شود.

شماره تلفن همراهی که وارد می‌کنید باید صحیح و در دسترس باشد، کد فعالسازی به این شماره ارسال خواهد شد. پس از انتخاب شهر محل سکونت، کد امنیتی که در سمت چپ مشخص شده را در کادر مربوطه وارد ‌کنید. پس از درج کد امنیتی گزینه تایید را انتخاب کنید.

در صفحه بعد کادری باز می شود که از شما می‌خواهد آدرس پست الکترونیکی یا همان ایمیل و شماره تلفن همراهی که وارد کرده اید را تایید کنید. دقت داشته باشید که پس از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده باید گزینه تایید را انتخاب کنید. در صورتی که آدرس ایمیل و یا شماره تلفن همراه را اشتباه نوشته باشید می‌توانید با زدن دکمه برگشت به صفحه قبل بازگردید و اطلاعات را به طور صحیح وارد نمایید.

پس از تایید ایمیل و شماره تلفن همراه، به صفحه بعد وارد می‌شوید، در این صفحه از شما درخواست می‌کند که کد فعالسازی که توسط ایمیل و پیامک برایتان ارسال شده را در کادر مخصوص وارد نمایید. در صورتی که کد فعالسازی را دریافت نکرده باشید و یا پس از وارد نمودن کد فعالسازی نتوانید ادامه روند ثبت نام را انجام دهید، می‌توانید از طریق شماره تلفن بخش پشتیبانی مشکل خود را مطرح نموده و از راهنمایی های بخش پشتیبانی مشتریان باشگاه کارگزاری آگاه بهره مند شوید.

در این بخش نیز باید کد امنیتی را در کادر مربوطه وارد نمایید. پس از زدن دکمه تایید پیامی مبنی بر اینکه ثبت نام با موفقیت انجام شده بر روی صفحه مشاهده خواهید کرد. این پیام نشان می‌دهد که روند ثبت نام به درستی طی شده و شما عضو باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه شده‌اید.

در کادر سبز باز شده، از شما دعوت می‌شود برای آشنایی با خدمات باشگاه بخش راهنمای باشگاه را مطالعه کنید. پس از تایید این صفحه، کادری برای شما نمایش داده می‌شود که به شما پیشنهاد می دهد برای استفاده از تمام خدمات باشگاه مشتریان آگاه، حساب کاربری خود را به حساب مشتری تبدیل کنید که این بخش در قسمت های بعدی ویدیوهای آموزشی، آموزش داده خواهد شد.

در قسمت سمت چپ بالای صفحه باشگاه می‌توانید نام و کد باشگاه خود را مشاهده کنید. از این پس با این کد در باشگاه شناخته خواهید شد.

در این ویدیو آموزشی سعی کردیم نحوه عضویت کاربران باشگاه مشتریان یعنی کسانی که مشتری کارگزاری اگاه نیستند را توضیح دهیم، در ویدیوهای بعدی سایر مطالب مربوط به عضویت در باشگاه و منوهای و خدماتی که در باشگاه قرار دارد را توضیح خواهیم داد.


.
 
  • برچسب ها
    آموزش ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه ثبت نام در باشگاه مشتریان کارگزاری نحوه ثبت نام در سایت باشگاه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا