به چه شماره ای برای وام یک میلیونی پیامک بدیم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
به چه شماره ای برای وام یک میلیونی پیامک بدیم ، را از سایت همیار خاص ببینید



به چه شماره‌ای پیامک بزنید؟
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابتدا اعلام کرد سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 31 فروردین‌ماه فرصت دارند که کد ملی خود را برای شماره 6369 به صورت پیامک ارسال کنند. اما چون سرپرستان خانوار باید این کار را از طریق خط تلفنی انجام می‌دانند که به نام خودشان است، چالشی ایجاد شد که تعداد قابل توجهی از سرپرستان خانوار سیم‌کارتی به نام خود نداشتند. به همین دلیل دولت این مهلت را یک هفته تمدید کرد و فعلا شهروندان می‌توانند تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت، نسبت به ارسال پیامک اقدام کنند.

مراجعه حضوری لازم نیست
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیانیه خود تاکید دارد که خانوارهای یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند. برای اعلام تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست.

تعهدات وام‌گیرنده چیست؟
ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار، به منزله قبول و تعهد اجرای ۴ بند این اطلاعیه از سوی متقاضی است. شرایط تسهیلات به شرح زیر است:

1- مبلغ تسهیلات برای هر خانوار یک میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و تعداد اقساط ۳۰ ماه متوالی خواهد بود.
2- اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ ۳۵ هزار تومان است که از یارانه تیرماه سال جاری به بعد کسر خواهد شد.
3- گیرندگان تسهیلات، نباید حساب بانکی یارانه خود را تا انتهای بازپرداخت اقساط ،تغییر دهند.
4- درخواست کننده تسهیلات با ارسال پیامک به سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وکالت بلاعزل می دهد که بازپرداخت تسهیلات فوق را ماهانه از محل یارانه نقدی خود به نظام بانکی پرداخت نماید . این وکالت در حکم سند رسمی است و قابل اعتراض و ابطال در محاکم قضایی نیست.

از کی وام پرداخت می‌شود؟
امروز یک مقام مسئول در بانک مرکزی به رسانه‌ها گفت: وام یک میلیونی از صبح پنج‌شنبه به حساب حدود ۱۶ میلیون سرپرست خانوار واریز شده است. در مجموع اسامی ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار متقاضی دریافت وام یک میلیونی از سوی وزارت رفاه به بانک مرکزی اعلام شده که وام ۱۶ میلیون سرپرست خانوار به حساب‌شان واریز شده است.

پیش از این محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز روز گذشته در توئیتر خود از پرداخت وام یک میلیونی طی روز چهارشنبه خبر داده بود که این امر با تاخیری یک روزه محقق شد.

وام سایر افرادی که بعد از تاریخ 31 فروردین پیامک درخواست ارسال کرده‌اند، به احتمال زیاد طی هفته آینده واریز می‌شود.

منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    ثبت نام وام یک میلیونی شماره پیامک وام ودیعه مسکن شماره پیامک وام یارانه شماره پیامک وام یک میلیونی مهلت وام یک میلیونی نحوه ارسال پیامک وام یک میلیونی وام یک میلیونی تاکی ادامه دارد چرا پیامک وام یک میلیونی ارسال نمیشود
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا