برنامه نیروی هوافضای سپاه به مناسبت ۴۰ سالگی دفاع مقدس

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
برنامه نیروی هوافضای سپاه / برنامه نیروی هوافضای سپاه پیروزی انقلاب / برنامه نیروی هوافضای سپاه دفاع مقدس / نیروی هوافضای سپاه /


نیروی هوافضای سپاه.jpg

سردار قدرت‌الله اسدی نیا فرمانده دانشکده عاشورای نیروی هوافضای سپاه صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه تمام دستاوردهای ما منبعث از چندین نقش و انگیزه‌ای است که در نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: اولین این انگیزه‌ها اطاعت از فرامین و منویات ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه نقش اصلی نیروی هوافضای سپاه ایجاد بازدارندگی در سطح بین المللی است که به نحو احسنت در حال انجام است، گفت: شرکت در رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور بخشی از این بازدارندگی است که تمام دستاوردهای نوین سپاه و نیروهای مسلح را در این رژه به نمایش می‌گذاریم.

سردار اسدی نیا گفت: در سرتاسر کشور هم همین رژه را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده دانشکده عاشورای نیروی هوافضای سپاه همچنین گفت: همچنین نمایشگاه‌های علمی و تخصصی که در سطح تهران و کشور برایمان در نظر گرفته شده را برپا خواهیم کرد.

جزئیات برنامه‌های سپاه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

همچنین سردار احمد حق‌طلب، دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیش‌بینی برنامه‌های مفصلی شده است. امسال شرایطی پیش‌بینی شده که بجای یک هفته گرامیداشت دفاع مقدس، در ۴۰ هفته با برنامه‌ریزی‌های مدون به آن پرداخته شود.

بنابر گزارش فارس، سردار حق‌طلب ادامه داد: با تدابیری که در ستادکل نیروهای مسلح اندیشیده شد، بنا شد همه دستگاه‌ها، اقشار و اصناف دست به دست هم دهند تا دستاوردهای حماسه بزرگ دفاع مقدس را به مردم معرفی کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه چهار محور اساسی دیده شده که محور اول نقش نیروهای مسلح و نظامی است و در این زمینه نیروهای زمینی، دریایی، هوافضا، قدس و سازمان بسیج برنامه‌های خود را خواهند داشت، گفت: در بخش دوم ابعاد سیاسی و حماسی دفاع مقدس تبیین خواهد شد که از جمله آن نقش معنویت، ولایت، امدادهای الهی، نقش اصناف و اقشار و ... خواهد بود.

وی افزود: در بخش سوم حوادث بزرگی را در دفاع مقدس داشتیم که باید به آن توجه ویژه می‌شد، اتفاقاتی مانند فتح خرمشهر، شکست حصر آبادان، بمباران‌های شیمیایی و ... که باید به آن پرداخته شود. همچنین در طول این چهل هفته برنامه‌های متنوع دیگری مانند جشنواره‌های فیلم، تئاتر، سرود، شعر و کتاب دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار حق طلب خاطرنشان کرد: در بخش چهارم هم فرصتی فراهم خواهد شد تا استان‌های ما به نقشی که مردم آن استان و یا یگان‌های نظامی آن استان در دفاع مقدس ایفا کرده‌اند پرداخته شود که در این زمینه ۳۲ هفته برای ۳۲ استان ما در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که برای مردم ایجاد شده، یکی از اقداماتی که در این چهل هفته اجرا می‌شود، ارائه خدمات به مردم عزیزمان است که از جمله آن احداث ۱۴ بیمارستان سیار در مناطق محروم خواهد بود. کمک‌هایی به نیازمندان انجام خواهد شد که از جمله آن ۴۰ هزار سری جهیزیه، ۴۰ هزار بسته معیشتی و پروژه‌های عمرانی بسیج در کشور خواهد بود.



.
 
  • برچسب ها
    برنامه نیروی هوافضای سپاه برنامه نیروی هوافضای سپاه دفاع مقدس برنامه نیروی هوافضای سپاه پیروزی انقلاب نیروی هوافضای سپاه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا