بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
.

بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه ، را از سایت همیار خاص ببینید


کریم در سریال سیب ممنوعه را بهتر بشناسید؛ بیوگرافی گوکان آلکان
بازیگر نقش کریم در سریال سیب ممنوعه.jpg


گوکان آلکان بازیگر اهل کشور ترکیه را باید هنرپیشه ای همه فن حریف دانست؛ او تمرین سلفژ می کند، آوازخوانی می کند و در حوزه های بازیگری، ورزش، صدا پیشگی، شعر و ترانه سرایی به طور حرفه ای فعالیت می کند. یکی از معروف ترین نقش های او، کریم در سریال پرطرفدار سیب ممنوعه است. در ادامه به بیوگرافی گوکان آلکان خواهیم پرداخت و با این بازیگر ترک بیشتر آشنا خواهیم شد.


دوران ابتدایی زندگی

گوکان آلکان متولد ۸ دسامبر ۱۹۸۷ در شهر استانبول، پایتخت ترکیه است. او تنها فرزند خانواده ی مهاجر خود است. آلکان فارغ التحصیل رشته ی مهندسی خودرو از دانشگاه کوکائلی و همینطور رشته ی تجارت و بازاریابی خارجی از دانشگاه آنادولو است. پیش از شروع کار بازیگری و خوانندگی، مدت کوتاهی به عنوان مهندس و دبیر مشغول به کار بود. آلکان در دوران دبیرستان و دانشگاه در گروه های تئاتر آماتوری شرکت می کرد و در همان دوران اجرای زنده ی موسیقی هم داشت. بعد از یک سال آموزش در مرکز هنری Müjdat Gezen، به عنوان بازیگر حرفه ای برای تئاتر Müjdat Gezen انتخاب شد.

آلکان دوره های آموزش بازیگری و خوانندگی خود را در استودیوی بازیگری MSM و مرکز هنری Müjdat Gezen گذارند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ او نقش های متعددی در دو فصل از اجراهای تئاتر Müjdat Gezen داشت و بعد از فارغ التحصیلی در نهایت گروه تئاتر خود را با حضور جمعی از دوستانش به راه انداخت.

دوران حرفه ای

اولین تجربه ی حرفه ای تلویزیونی آلکان در سریال «حریم سلطان» (Muhteşem Yüzyıl) بود، مجموعه ای که پخش آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شد و سر و صدای زیادی هم به پا کرد. آلکان در ایپزودهای متعدد این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت و توجه زیادی را به بازی و خودش جلب کرد. نتیجه آن شد که بعد از آن برای نقش های اصلی زیادی انتخاب شد. بعد از بازی در نقش «تارک اویگون» در سریال «خانواده بزرگم» (Kocamın Ailesi) بود که آلکان رفته رفته در ردیف بازیگران شناخته شده ی ترکیه قرار گرفت. بعد از سریال «خانواده بزرگم»، آلکان به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال های «دوستم داره دوستم نداره» (Seviyor Sevmiyor) و «ضربان قلب» (Kalp Atışı) انتخاب شد که در آن ها به ترتیب نقش های «ییگیت بالچی» و «علی آصف دنیزگلو» را برعهده داشت.


در سال ۲۰۱۶ آلکان به عنوان یکی از نقش های اصلی در دو فیلم غیر تجاری به نام ها Makas و Defne’nin Bir Mevsimi ظاهر شد. فیلم Defne’nin Bir Mevsimi جوایز متعددی از جشنواره های مختلف دریافت کرد و عنوان بهترین فیلم را از نهمین جشنواره مونترال ترکیه در سال ۲۰۱۷ کسب کرد.

آلکان جایزه ی ویژه پنجمین جشنواره ی APAN Star Awards کره جنوبی را به خاطر نقش آفرینی اش در نقش «ییگیت بالچی» در سریال «دوستم داره دوستم نداره» دریافت کرده.

او در فیلم Organik Aşk Hikayeleri هم حضور داشت، یک فیلم بلند سینمایی ترکی که از ۸ فیلم کوتاه ساخته شده. این فیلم در جشنواره ی بین المللی فیلم مادرید در سال ۲۰۱۷ در ۷ رشته کاندیدا شد که در یک بخش موفق به دریافت جایزه شد. فیلم Organik Aşk Hikayeleri در جشنواره های دیگری هم موفق به کسب جایزه شده.


زندگی شخصی

گوکان آلکان مبتلا به سندرم آسپرگر (نوعی خفیفی از اوتیسم) است اما از این اختلال برای تمرکز بیشتر و معطوف کردن همه ی انرژی خود برای انجام کارش بهره می برد. ابتلا به این اختلال سبب شده از زمان تشخیص آن آلکان مجبور برنامه ریزی دقیقی برای زندگی خود باشد.


منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    بازیگران سریال سیب ممنوعه سرنوشت کریم در سریال سیب ممنوعه سریال سیب ممنوعه قسمت اخر عکس های کریم در سریال سیب ممنوعه عکس کریم در سریال سیب ممنوعه عکس گوکان الکان نقش کریم در سیب ممنوعه کریم در سریال سیب ممنوعه کیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا