استیون ین اولین بازیگر آسیایی و نامزد احتمالی کسب جایزه اسکار کیست؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
نامزد احتمالی کسب جایزه اسکار 2020 / بیوگرافی استیون ین بازیگر آسیایی / بیوگرافی استیون ین / بیوگرافی استیون ین /


استودیو A24 به تازگی اعلام کرده است از استیون ین ، بازیگر فیلم میناری در رقابت برای دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی
حمایت می ‌کند!


نادیده گرفتن بازیگران آسیایی یکی از زشت ‌ترین سنت ‌های اسکار در تاریخ طولانی آن است! در این حال اگر استیون ین ، نامزدی اسکار را کسب کند، می ‌تواند نخستین بازیگر آسیایی – آمریکایی باشد که این موفقیت را به دست می ‌آورد.

در فیلم سینمایی میناری ، استیون ین در نقش جیکوب پدر یک خانواده کره ‌ای بازی کرده است که خانواده‌ خود را در دهه ۱۹۸۰ میلادی به یک مزرعه می‌ برد تا زندگی تازه‌ ای را شروع کنند. میناری ، به کارگردانی لی ایزاک چانگ ساخته شده است و هنوز به صورت رسمی تاریخ اکران آن اعلام نشده است. گفته شده قصد بر این است تا این فیلم پیش از پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به نمایش درآید.

نامزدی هر یک از بازیگران این فیلم در آکادمی اسکار یک موفقیت دیگر برای سینمای کره جنوبی خواهد بود و برای نخستین بار یک بازیگر کره ‌ای چنین موقعیتی را به دست می ‌آورد.


استیون ین پس از نمایش فیلم سینمایی میناری در جشنواره ‌های ساندنس و میدلبورگ موفق به کسب جایزه مخاطبان از هر دو جشنواره شد! این بازیگر سال ۲۰۱۸ میلادی نیز برای بازی در فیلم ” سوزاندن ” از کره جنوبی، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل انجمن منتقدان فیلم لس ‌آنجلس شد.

استیون ین از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است و برای صداپیشگی در ” آواتار : افسانه کورا ” و بازی در سریال ” مردگان متحرک ” در نقش گلن با اقبال روبه رو شد.

بزرگ ترین نقش استیون ین تا به امروز، ” گلن ری ” در فیلم The Walking Dead یا مردگان متحرک بود است، درام ترسناک تلویزیونی از شبکه AMC که بر اساس سری کتاب ‌های کمیک به همین نام ساخته شده ‌است. این سریال در سال ۲۰۱۰ میلادی با گلن به عنوان یکی از شخصیت ‌های اصلی که برای زنده ماندن در دنیای خشونت ‌آمیز آخرالزمانی آلوده به واکرهای گوشتخوار و همچنین انسان های دیگر است، شروع می ‌شود که برخی از آنها از متحرک ها (زامبی) خطرناک تر هستند.

این سریال بیشتر نقدهای مثبت از منتقدان حرفه ای تلویزیون را دریافت کرده ‌است. استیون ین پس از کشته شدن شخصیت گلن در پیش نمایش فصل ۷ در سال ۲۰۱۶ میلادی این نمایش را ترک کرد. بخش کشته شدن ” گلن ری ” در سریال مردگان متحرک، به عنوان یکی از دردناک ‌ترین سکانس های فیلم بوده ‌است و مخاطبین زیادی را تحت تاثیر خود قرار داد. این سکانس به نوعی بر روی روابط نقش ‌های فیلم در قسمت های دیگر نیز تاثیرگذار بود!

.
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی استیون ین بیوگرافی استیون ین بازیگر آسیایی نامزد احتمالی کسب جایزه اسکار 2020
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا