آیا زینب سلیمانی ازدواج کرده

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
سیدرضا صفی‌الدین داماد قاسم سلیمانی / سیدرضا صفی‌الدین کیست / سیدرضا صفی‌الدین زینت سلیمانی / بیوگرافی زینت سلیمانی /نام همسر زینب سلیمانی / حاج قاسم سلیمانی /سیدهاشم صفی الدین زینب سلیمانی

سیدهاشم صفی الدین زینب سلیمانی1.jpg

زینب دختر سردار قاسم سلیمانی با فرزند یکی از مقام‌های ارشد حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. خبر ازدواج زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین را منابع رسمی تایید یا تکذیب نکرده‌اند ولی کاربران شبکه‌های اجتماعی در لبنان و ایران آن را به اشتراک گذاشته‌اند. عکس های ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار سلیمانی را ببینید.



زینب مغنیه، خواهر شهید عماد مغنیه از ازدواج دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان خبر داد. زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت. بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است.



واکنش‌ها به ازدواج زینب، دختر سردار سلیمانی با سیدرضا صفی الدین

ازدواج زینب ازدواج دختر شهید سلیمانی در توییتر و شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیار و متفاوتی مواجه شد. بعضی از کاربران ازدواج زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین را تبریک گفته اند که و این رخداد را برای مردم ایران و لبنان مبارک خوانده‌اند. عده‌ای اما بر این عقیده‌اند که ازدواج زینب و سیدرضا سیاسی نیست و صرفاً یک ازدواج معمولی است.



عده‌ای اما از ازدواج زینب سلیمانی را پیش از ساگرد شهادت سردار انتقاد کرده‌اند و معتقدند که برای عروسی و آغاز زندگی مشترک تا سالگرد درگذشت پدر باید صبر کرد.



به عقیده برخی نیز، اینکه دختر حاج قاسم عروس یکی از نزدیک‌ترین مقام‌ها به سیدحسن نصرالله (دبیر کل حزب‌الله لبنان) شده، از تشکیلاتی‌ترین و راهبردی‌ترین ازدواج‌های چند دهه اخیر است.

تعدادی از کاربران هم ازدواج و زندگی زینب دختر سردار سلیمانی را مسئله‌ای شخصی می‌دانند که نباید در مورد آن اظهار نظر کرد.

سیدهاشم صفی الدین زینب سلیمانی.jpg

سیدهاشم صفی‌الدین که دختر شهید سلیمانی عروس او شد، کیست؟

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی‌ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می‌دانند. هاشم صفی الدین بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.



بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می‌آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می‌کند.


وی همواره در میان افراد حزب الله است. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. ویژگی های فردی سیدهاشم صفی الدین به او این امکان را می دهد که شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله باشد؛ ولی از آنجا که اسرائیل همواره در کمین وی بوده است، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم تر در میان مردم ظاهر شود.
 
  • برچسب ها
    بیوگرافی زینت سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سیدرضا صفی‌الدین داماد قاسم سلیمانی سیدرضا صفی‌الدین زینت سلیمانی سیدرضا صفی‌الدین کیست سیدهاشم صفی الدین زینب سلیمانی نام همسر زینب سلیمانی
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا